Jag vill bara vara normal, utan dessa tankar

Jag vill ha rostat bröd med smör och ost.

Varför det, är du hungrig?

Nej, tvärtom. De två mackorna jag åt för ca 4 timmar sen står mig upp i halsen och jag måste hela tiden svälja för att inte spy upp dem. Mår lite illa. Men det känns som att jag kommer att få en ångestattack om jag inte äter de där mackorna jag vill ha. Jag kan ana paniken som är på väg. It's bad.

Klockan är ju efter 3, du borde sova, är du inte trött?

Jo, jag måste kämpa för att hålla ögonen öppna. Men jag får ångest av tanken att gå och lägga mig. Det känns som att när jag lägger mig för att sova kommer alla tankar att susa i 210 genom huvudet och jag kommer få panik och bli klarvaken. Jag är rädd för att lägga mig. Kan aldrig sova bra ensam.


Kommentarer
Postat av: Malin - Q r i s t a a l l ♥

Sjukt snygg bild!

2010-08-23 @ 12:39:25
URL: http://qristaall.blogg.se/
Postat av: KNORKAN

Vilken somrig bild!

2010-08-23 @ 18:23:49
URL: http://knorkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0