Frestelser

Igår drömde jag att det var första dagen i skolan och jag träffade vännerna jag inte sett sen sommarlovet började. En av tjejerna som är ganska rejält överviktig hade gått ner massor i vikt och var nästan lika smal som jag! Detta fick mig att i drömmen få sån ångest över att inte jag också hade blivit smalare under sommaren! Blev så avundsjuk. Men i verkligheten så är den där tjejen fortfarande lika överviktig, och jag har faktiskt gått ner 6 kg under sommaren! Men den drömmen fick mig i alla fall att avstå från alla frestelser idag.. Bara ätit en portion havregrynsgröt med mjölk och en cola zero.


Kommentarer
Postat av: elli

sex kilo, skitbra jobbat ju!! (:

2010-09-13 @ 22:51:35
URL: http://anotherround.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0