A moment on the lips, forever on the hips

Onsdag: 1 havregrynsgröt med mjölk och 2 digestivekex, 2 rostade mackor med smör + kaffe och te.

Torsdag: Gröt, 1 digestivekex, 2 rostade mackor med smör + kaffe och te.

Fredag: Gröt, 1 digestivekex + kaffe och te.

Vet inte om jag ska äta något mer idag. I köket finns frestelser i form av tekakor och godis. Men jag är inte ens sugen, än. Igår var jag ganska nära på att ta två till rostade mackor men jag vet sen gammalt att om jag skulle göra det så skulle det antagligen utlösa hets eftersom jag skulle känna att dagen ändå redan var förstörd. Idag fick jag istället tvinga mig själv att äta den där gröten, försöker hålla igång förbränningen något så när. Behövde energin till att plugga också, kaffe räcker bara så långt.




Kommentarer
Postat av: hanna

fin blogg =)

2010-08-27 @ 21:56:34
URL: http://hajofu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0